کلاس پروازی بیزینس پریمیوم کلاس هواپیمایی صبا ایر چیست؟
بلیط هواپیمای بیزینس کلاس هواپیمایی صبا ایر در کابینی جداگانه با صندلیهای راحتتر و فضای بیشتر است که امکانات مناسبی هم به مسافرین اعطا میکند. فضای استراحت بیشتر، وعدههای غذایی با کیفیت، ارائه میان وعده و نوشیدنی و مواردی دیگر که در ادامه به طور مفصل به آنها میپردازیم، از جمله خدماتی هستند که در کلاس بیزینس هواپیمایی صبا ایر ارائه میشوند.
معمولاً پروازهای داخلی برای رسیدن به مقصد 2 تا 3 ساعت بیشتر زمان نمیبرند. به همین دلیل اغلب افراد ترجیح میدهند تا از کلاس پروازی بیزینس کلاس برای پروازهای طولانیتر و بین المللی استفاده کنند.
چه امکاناتی در کلاس پروازی بیزینس کلاس هواپیمایی صبا ایر ارائه میشود؟
فضای استراحت و صندلی
مهمترین نکته در مورد کلاس پروازی بیزینس کلاس هواپیمایی صبا ایر، مربوط به فضای استراحت و صندلیها است. اگر بخواهیم به خوبی این مورد از برای شما توضیح دهیم، یک مقایسه کوچک با دیگر کلاسها میکنیم. در کلاسهای اکونومی، صندلیها در کنار یکدیگر با کمترین فاصله قرار دارند. در حالی که در فرست کلاس، فضای جداگانه برای هر شخص در نظر گرفته میشود که شبیه به یک اتاقک هستند.باید بگوییم که در کلاس بیزینس صندلیها فضای بیشتری دارند و قابل تخت شو هستند اما همانند فرست کلاس یک اتاقک جدا برای هر نفر نیست.
سرگرمیها کلاس پروازی بیزینس هواپیمایی صبا ایر
از آنجایی که مدت زمان پروازهای داخلی کوتاه است، شاید خیلی به سرگرمیها توجه نشود. با این حال یک سری مجلات و روزنامه قرار دارد که میتواند برای ساعتی سرگرم کننده باشند. در این کلاس همچنین تلویزیون عمومی قرار گرفته که میتوانید به تماشای فیلم بپردازید.
غذا و نوشیدنی
غذاهایی که در پروازهای بیزینس کلاس هواپیمایی صبا ایر ارائه می شود، کیفیت عالی و طعم فوق العاده ای دارد. به همین دلیل ارزش آن را دارد که کمی بیشتر برای یک بلیط گران قیمت بیزینس کلاس خرج کنید.
چه خدماتی در کلاس پروازی بیزینس کلاس هواپیمایی صبا ایر ارائه میشود؟
در کنار امکاناتی که در طول پروازهای بیزینس در نظر گرفته شده است، یک سری خدمات هم به مسافرین این پروازها ارائه خواهد شد. این خدمات در ایرلاین ما متفاوت است، با این حال به صورت کلی میتوان گفت:
دسترسی به لانچ فرودگاهی
با خرید بلیط بیزینس کلاس شما امکان دسترسی به لانچ فرودگاهی و سالن پریمیوم فرودگاه را خواهید داشت. این سالنهای اغلب با سالنهای فرست کلاس جدا هستند و امکانات منحصربفردی را در اختیار مسافران قرار میدهند.
خدمات CIP فرودگاهی
خدمات CIP، خدماتی هستند که در آن جابه جایی بار، چک این، چک مدارک و … در هواپیمایی صبا ایر به صورت رایگان انجام می شود تا احساس راحتی بیشتری را تجربه کنند. در این بخش رستورانهای مختلفی با بهترین غذاهای خوشمزه و باکیفیت وجود دارد که میتوانید نوش جان کنید. بوفه، انواع نوشیدنی و انواع میان وعدهها برای شما سرو میشوند و در کنار اینها، فروشگاههای خرید، اتاق سیگار، اتاقهای کاری نیز در نظر گرفته شده است. در صورتی که تمایل داشته باشید میتوانید با پرداخت هزینه مجزا از سوئیتهای استراحت این بخش هم استفاده کنید.
خدمات حمل و نقل
یکی از ویژگیهای بلیط فرست کلاس هواپیمایی صبا ایر خدمات ترانسفر و حمل و نقل فرودگاهی است. در بیزینس کلاس اما کمی متفاوت است در هواپیمایی صبا ایر یک ماشین برای رفت و آمد به صورت رایگان در اختیار افراد قرار میگیرد.
خدمات بار مسافران
میزان بار یکی از تفاوتهای بیزینس با اکونومی هواپیمایی صبا ایر است. با خرید این نوع بلیط شما میتوانید به میزان بیشتری بار همراه خود داشته باشید و حتی به داخل کابین بیاورید.
قیمت کلاس پروازی بیزینس کلاس چقدر است؟
بلیط بیزینس کلاس در مقایسه با بلیط اکونومی قیمت بیشتری دارد و نسبت به بلیط فرست کلاس ارزان تر است. در کل، عواملی چون نوع پذیرایی، کیفیت صندلیها و خدماتی که ارائه میشود، تعیین کننده قیمت بلیط بیزینس کلاس هواپیمایی صبا ایر هستند.
شرایط کنسلی کلاس پروازی بیزینس کلاس چگونه است؟
کلاسهای پروازی دارای یک شناسه نرخی هستند که در کنار آنها با حروف لاتین مشخص میشوند. این شناسهها در مواقعی که فرد قصد کنسل کردن بلیط خود را دارد، نشان دهنده میزان جریمه آن خواهند بود. در کلاس پروازی بیزینس این حروف به صورت C, D, J و … هستند.
آیا بیزینس کلاس برای پروازهای بین المللی ارزشش را دارد؟
با توجه به اینکه پروازهای داخل مدت زمان کمتری نسبت به پروازهای خارجی دارند، طبیعی است که خیلی افراد کلاس اکونومی پریمیوم را انتخاب کنند. اما در صورتی که مقصد خارج از کشور و پرواز بین المللی باشد، با توجه به مدت زمان بیشتر پرواز، بهتر است از کلاس بیزینس پریمیوم یا فرست کلاس پریمیوم استفاده شود.
- خدمات قابل ارائه به مسافران بیزینس پریمیوم
- - ارائه ترانسفر رایگان به فرودگاه برای مسافر
- - استقبال از مسافر در فرودگاه مبدا
- - پذیرایی از مسافر در فرودگاه مبدا با نوشیدنی گرم و سرد به انتخاب مسافر
- - سرویس اینترنت رایگان در فرودگاه مبدا برای مسافر
- - استفاده از لانچ CIP در فرودگاه برای مسافر
- - انجام تشریفات پذیرش مسافر و بار مسافر توسط پرسنل تشریفات
- - ارائه لوازم سرگرمی برای مسافران کودک در فرودگاه
- - ارائه نشریه و یا مجله به مسافران بزرگسال در فرودگاه
- - ارائه پذیرایی ویژه در طول پرواز مسافر
- - ارائه سه مدل سرویس غذا و تخلفات به انتخاب مسافر
- - ارائه استفاده از حجم بار اضافه در پرواز
- - ارائه ابزار سرگرمی در طول پرواز ها به مسافر
- - ارائه خدمات بدرقه مسافر در فرودگاه مقصد